Translate

diumenge, 22 de juliol del 2012

FESTA - 2


DISCURS DE PERE

Sempre tinc present el Senyor;
amb ell a la dreta, mai no cauré.
El meu cor se n'alegra
i en faig festa tot jo;
fins el meu cos reposa confiat:
no abandonaràs la meva vida
enmig dels morts
ni deixaràs
que el teu Sant es corrompi.
M'ensenyaràs
el camí que duu a la vida:
joia i festa a desdir al teu davant (Ac 2,25-28)

L’ALEGRIA I LA FESTA

Senyor ajuda’m a estar content,
a fer que cada dia sigui una festa.
Dóna’m una ànima, Senyor,
que contagi l’alegria
per allà on passi.
Una ànima que no conegui
l’avorriment, ni el remugueig,
ni el crit, ni la queixa.
Dóna’m Senyor, el sentit de l’humor,
fes-me capaç de riure d’un acudit
perquè sàpiga treure una mica d’alegria
i contagiar-la als altres.
Fes-me Senyor, música
perquè els qui estan tristos
s’aixequin a ballar-la.
Fes-me Senyor, serpentina i confetti
per vestir de mil colors
als cares-llargues i avorrits.
Fes-me Senyor, fanalet
per donar llum i calor
en els de cor solitari.
Senyor, fes que el meu cor
salti i balli,
rigui i canti,
a la teva festa,
la festa de l'AMOR
entre tots els homes i dones,
nens i nenes.
Senyor, si alguna vegada trobem algun noi o noia
que no ens ofereix el seu somriure,
ajuda’ns a ser generosos,
ajuda’ns a donar-li el nostre somriure,
perquè ningú no té tanta necessitat d’un somriure
com aquell que no pot donar-ne als altres.
Antoni Mallol 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada