Translate

diumenge, 22 de juliol del 2012

PREGAR TAMBÉ ÉS ESCOLTAR

a l’escola ens diuen sempre que hem d’aprendre a escoltar i a casa els pares ens demanen que abans de parlar aprenguem a escoltar.
Tenen raó, però...  a vegades és tan pesat escoltar. A classe moltes vegades ens han de cridar l’atenció perquè està parlant el mestre o algun company i sembla que a molts no els interessi el que estan dient.
-Tu m’estàs sentint, però no m’escoltes. Si escoltes has de mirar cap a la persona que parla, tenir una actitud tranquil·la i demostrar d’alguna manera que segueixes el fil del que s’està dient.
I és veritat. Quan vols escoltar de veritat és això el que fas: mirar, callar i procurar entendre.
Moltes vegades, però, estem cansats o distrets i ens costa molt escoltar.
La pregària no només és demanar i donar gràcies al Senyor, també és escoltar-lo i sentir-lo, procurant entendre el que ens demana o ens ofereix.

Senyor, t’escolto. Tots els meus sentits estan tranquils, estic quiet i em sento en pau.
Què vols de mi? Què vols que canviï? Què puc fer millor?
Dins del meu cor sento les teves paraules i la força que m’ha d’ajudar a ser cada vegada millor.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada