Translate

dijous, 19 de juliol del 2012

EL SENYOR ÉS LA MEVA FORÇA


EL SENYOR ÉS LA MEVA FORÇA

Quan estic trist i els ànims tinc per terra, 
quan no he previst que el cor em tracti així,
jo vull sentir la força que tu em dónes 
i que estem junts fins que arribi la nit.

Em dónes força per superar els obstacles,
em dónes força per creuar l’oceà.
Sóc tan fort quan dintre meu et sento. 
Em dónes força per sempre et vull amb mi. 

Em dónes força per superar els obstacles, 
em dónes força per creuar l’oceà. 
Vull sentir la força que tu em dónes 
i que estem junts tota l’eternitat

(podeu sentir la cançó pregaria.cat)
Comentari
La força que ens dóna Déu és la força de l’amor. L’amor hi és sempre present. No fa soroll, sempre hi és tot silenciós fent camí amb nosaltres. Però tot hi que és silenciós hem d’aprendre a escoltar-lo. Perquè escoltant-lo entendrem que el treball, el servei, la puntualitat, l’hospitalitat no tenen sentit si no hi ha darrere l’amor. L’amor el trobem en la família, entre els germans, i nosaltres, tots els cristians com a fills del mateix pare, celebrem aquest amor en comunitat, fent de la nostra vida una festa d’amor. Però per poder viure junts l’amor ens cal confiar en l’altre i en Déu, ens cal un esforç i un sacrifici, no sempre hi estem disposats, ens cal perdonar-nos, ens cal ser tolerants i ens cal ser fidels per poder establir diàleg amb tots els germans. I una manera d’establir aquest diàleg d’amor és mitjançant la pregària, que ens demana un compromís, ens demana que visquem sempre l’amor, i això és una gran responsabilitat i ens ha de fer respecte. Déu que ho va fer tot, fins i tot morir per nosaltres, també ens va crear a nosaltres i ens va donar el seu amor per a què actuéssim amb justícia, fóssim coherents amb la nostra fe, i que caminéssim amb fe, esperança i pau vers la veritat, veritat que en paraules seves ens farà lliures. Hem de fer el camí de l’amor. Camí que tots triem lliurement. Camí que ens porta cap a la Pasqua, cap a Déu, cap a l’Amor.
El Senyor és la meva força.
El Senyor, el meu cant.
Ell ha estat la salvació.
En ell confio i no tinc por,
En ell confio i no tinc por
(Pep S)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada