Translate

diumenge, 22 de juliol del 2012

CONFIANÇA - 1


La confiança vindria a ser allò que algú espera de tu, o tu d’ell. Dit d’una altra manera, és tenir fe en aquesta persona, en tot el que farà i dirà. Sense confiança no pot haver-hi una veritable amistat. No hi pot haver-hi una relació que faci créixer i que acompanyi. No hi té cabuda l’amor. Però hem d’anar amb compte amb els excessos i els abusos de confiança. Una relació basada en la confiança demana una doble responsabilitat. Demana creure en l’altre, i això no sempre és fàcil, però és important i vital per a poder fer camí junts.

DEL NEGATIU AL POSITIU

En totes les coses negatives que podem dir-nos... Déu té una resposta positiva.
Quan diem: - És impossible
Déu diu: - Tot és possible (Lc 18:27)
Quan diem: - Estic cansat
Déu diu: - Jo t'alleujaré (Mt 11:26-30)
Quan diem: - Ningú m'estima
Déu diu: - Jo t'estimo (Jn 3:16, 13:34)
Quan diem: - Ja no puc continuar així
Déu diu: - La meva gràcia et basta (2 Co 12:9,  Sl 91:15)
Quan diem: - Estic confós
Déu diu: - Jo t'ensenyaré el camí (Pr 3:5-6)
Quan diem: - No puc més
Déu diu: - Tot és possible (Fl 4:13)
Quan diem: - He fallat
Déu diu: - Jo et perdono (1 Jo 1:9, Rm 8:1)
Quan diem: - Em sento abandonat
Déu diu: - Mai més t'abandonaré ( He 13:5 )

Rep, Senyor, les nostres pors
i transforma-la en confiança.
Rep, Senyor, el nostre sofriment
i transforma-la en creixement.
Rep, Senyor, el nostre silenci
i transforma-la en adoració.
Rep, Senyor, les nostres crisi
i transforma-la en maduresa.
Rep, Senyor, les nostres llàgrimes
i transforma-la en pregàries.
Rep, Senyor, el nostre desànim
i transforma-la en fe.
Rep, Senyor, la nostra soledat
i transforma-la en contemplació.
Rep, Senyor, les nostres amargors
i transforma-la en pau de l'ànima.
Rep, Senyor, la nostra espera
i transforma-la en esperança.
Rep, Senyor, la nostra mort
i transforma-la en resurrecció.
Humberto G

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada