Translate

diumenge, 22 de juliol del 2012

COMUNITAT - L’EQUIP

Senyor,
jo he comprès que sol no es va enlloc,
i tu m’ofereixes ara de viure en equip.

Fes que els altres acceptin el meu pas en caminar,
però fes també que jo accepti amb paciència
el pas dels altres.

Fes-me prou senzill
per donar als altres l’ocasió d’ajudar-me,
i prou obert
perquè ells trobin en mi una bona ajuda.

Omple’ns del teu Esperit, a fi que,
en les coses de cada dia,
descobrim la teva crida
en un compromís que ens faci lliures.

Fes-nos acollidors de la teva Paraula,
fes que ens estimem els uns als altres fins a la fi.
I quan l’equip no rutlli,
fes que em pregunti abans de tot
que hi estic fent.

En fi, Senyor, ajuda’ns a descobrir
l’únic motiu fort i durable,
i que pot unir-nos:
la teva presència enmig de nosaltres.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada