Translate

dissabte, 21 de juliol del 2012

CARTA


CARTA 

Hola amics, com va tot?
Vaig rebre la vostra carta fa tres dies i em va fer molta il.lusió. Feia dies que pensava amb vosaltres i tenia ganes de saber coses vostres.
A mi també m’ha passat el curs volant. Avui precisament amb els companys de classe en parlavem i hem estat una bona estona recordant coses i situacions ben variades.
Que lluny queda el primer dia de curs, quan vam conèixer la Concepció, la nova mestra, i els companys nous que acabaven d’arribar de tan lluny. Recordo que per celebrar la castanyada vam anar a una casa de colònies i ens ho vam passar fantàsticament bé, tot el dia corrent per la muntanya i collint castanyes i mostres de diferents arbres i fulles i... tot el que trobavem pel camí. De tot allò en va sortir una classe de naturals super divertida.
Les mini vacances del pont de la Immaculada van ser un bon moment per a descansar de l’escola i dedicar-nos a viatjar amb la família. Nosaltres aquest anys vam anar a visitar uns oncles que ara viuen al País Basc. Sense quasi adonar-nos-en ens vam plantar a les festes més màgiques de l’any: Nadal i Reis.
Després van arribar les festes del Carnestoltes i tot seguit la Quaresma, Setmana Santa i Pasqua. I... de mica en mica ha anat tornant la calor i amb la calor, les vacances més desitjades de l’any: les fantàstiques i incomparables vacances d’estiu!!
La Concepció, que ens estava escoltant, ens ha vist tan animats i amb tantes ganes de parlar del curs que s’està acabant que ens ha proposat una petita reflexió: preguntem-nos què és el que més ens ha agradat d’aquest temps i què és el que no ens ha agradat gaire o gens. Podem fer-ne una llista de cada i la compartirem a la classe, a l’hora de tutoria.
Jo m’hi he posat fa una estona i a mig fer-la m’ha semblat que podia compartir amb vosaltres la idea. M’ho estic passant molt bé fen-t’ho i crec que m’està servint per a adonar-me que haig de donar gràcies per tot el que m’ha passat durant aquest curs. Han sigut molts dies, moltes hores de bona companyia i estimació. També m’he adonat que he madurat moltes coses i d’això crec que també n’haig de donar les gràcies.
Ja m’explicareu si ho heu proposat a la vostra escola i com us ha anat. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada