Translate

diumenge, 22 de juliol del 2012

AMOR - LA BUFANDA

Agafa la bufanda. Per la ràdio han dit que el vent bufarà de valent i que les temperatures estan baixant molt!

M’he posat la que em van regalar els meus cosins el dia del meu sant i quan he sortit al carrer he notat un fred realment intens. He agraït molt que el pare m’hagués avisat. Amb una bona bufanda que et tapi fins el nas, el vent ja pot bufar tant com vulgui.

Una bona bufanda, sigui de llana o de cotó, de coloraines, de mitja o de ganxet, ens ajuda a plantar cara al fred.
Quan jo abraço el meu amic, faig un petó a la mare o acarono l’àvia és com si els poses una bufanda; l’escalfor del meu gest els protegeix de la pena, del cansament, del desànim i els ajuda a plantar cara als entrebancs de la vida. Demostrant el nostre amor ajudem els qui estimem.

Tal com tu vas fer sempre, vull ser capaç de demostrar el meu amor als pares, als germans, als avis i als meus amics. Gràcies Jesús.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada