Translate

diumenge, 22 de juliol del 2012

ALTERITAT - PREGÀRIA DEL VOLUNTARI/VOLUNTÀRIA

Pare, vull ser les teves mans, els teus ulls, el teu cor.
Vull mirar-me l’altre com Tu el mires, amb una mirada plena d’amor.
Vull mirar-me a mi també, des d’aquesta plenitud amb que Tu m’estimes, em crides i m’envies.
Ho vull fer des de l’experiència del do rebut i amb la gratuïtat de la donació senzilla i quotidiana al servei de tots, especialment dels més pobres.
Envia’m Senyor, i dóna’m constància, obertura i proximitat.
Ensenya’m a caminat junt als que acompanyo i m’acompanyen.
Ajuda’m a multiplicar el pa i curar les ferides, a no deixar el somriure i de compartir l’esperança.
Vull servir al teu costat.
Gràcies per les petjades de tendresa i compassió que has deixat a la meva vida.
Gràcies Senyor!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada