Translate

diumenge, 22 de juliol del 2012

AGRAÏMENT - GRÀCIES PER TOT

Cal saber dir gràcies.
Els nostres dies són rics de regals
que ens fa el Senyor.
Gràcies, Senyor, gràcies.

Gràcies per tots els regals que m’has ofert avui,
gràcies per tot els que he escoltat, vist i rebut.

Gràcies pel meu treball,
les meves eines i els meus esforços.

Gràcies pels bons dies que he rebut,
per les encaixades que he donat,
pels somriures que m’han ofert.

Gràcies per la mare que m’acull a casa,
pel seu afecte discret,
la seva silenciosa presència.

Gràcies pel sostre que m’abriga,
per la llum que m’il·lumina
pel ponent que canta.

Gràcies per la nit tranquil·la,
pels estela, pel silenci.

Gràcies pels temps que m’has donat,
per la vida dels amics.

Gràcies per ser aquí, Senyor,
per escoltar-me, per prendre’m seriosament.

Gràcies, Senyor, gràcies.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada