Translate

dimarts, 17 de juliol del 2012

ABRAHAM


ABRAHAM

Déu i Abraham van fer un pacte d’amistat. “Tindràs més descendents que les estrelles del cel, que no es poden comptar”, li va dir Déu. I encara que ell i la seva dona eren grans per a tenir fills, Abraham va confiar en Déu sempre.
Senyor,
volem ser fidels a la nostra paraula,
lleials als nostres amics.
Ajuda’ns a complir sempre el que prometem
i a estar sempre al costat dels que confien en nosaltres.
Senyor,
volem creure en Tu sempre,
com ho va fer Abraham.
Pensa en els pactes d’amistat que has fet amb els pares, els germans, els amics... A vegades aquests pactes es fan sense parlar-ne, es donen per sabuts.
Aprofita aquesta reflexió per renovar-los i parlar-ne amb els altres. Recorda’t dels que estan lluny de tu i aprofita per escriure’ls una carta o una postal i desitjar-los un bon estiu.
Jesús, tu ens ensenyes a perdonar i a demanar perdó. M’agradaria saber fer com tu.
Pensaré en les persones amb qui em relaciono i si cal els demanaré perdó per les meves traïcions. També m’esforçaré a perdonar quan jo em senti injustament tractat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada